2010/10/30

ポルトガル生まれ北欧育ちの俺は小さいころかなり不埒、な黒人の日本語ラップ。




"Dragon Ash feat Zeebra & Aco - Grateful days"



ポルトガル生まれ北欧育ちのManがカヴァー。


http://www.myspace.com/mansanrap


ポルトガル生まれ、北欧育ち、
の俺は小さいころかなり不埒
な奴と社会外れの子達、
と、絡みながら、かなり虚しい

人生送ってて、丸で嵐
に振舞わせているような暮らし
周りに八つ当たりして、刺す蜂
みたいに俺暴れ回った、あの町

手に入らんかった求めた安らぎ
気持ち竜巻で、感情が津波
しかし、昔話の繋ぎ
私の歌詞から逃げるウサギ

ってかいろいろ思い出したく
はなく、おそらく、俺はなんとなく
気楽に言いたいけれども間も無く
本音を漏らしてしまう、兎も角

I grew up with many cool friends, also many maniacs
most of them were nice kids, mainly Scandinavians
We proved that not only the flu can be avian
Spreading our wings for the wind, but hey, maybe I'm

born to always take flight with the misfits
unite with the mofos and son of a bitches
make fun of your laws and make love to your mistress
Ask for your opinion of me, to dismiss it

But I was mentally totally locked down
Anyone trying to get close I'd just block out
Before I could say "Time out! Stop the clock now!"
reality hit and I got knocked the fuck out

But never regret what you live, so no 後悔
my friends were like family、その兄弟
Survival of the bitches, yeah自然淘汰
I tried my best to stay the fuck out危険状態

生まれて直ぐ捨てられてしまい
さようなら母ちゃんさらば姉妹
しかし、運が良く、期待のない未来
から救われて、新たな住まい

に養子になったが、やっぱり問題児
なっちゃってしょうがねぇ、でも俺そんなに
苦労はしんかった、新家族と共に
一生懸命生きてきたぜ!ほんまに

そう、振り返れば、やっぱり酷く
苛められたこと俺の記憶
の奥にまだまだまだ根強く
残っていてそれに対して無力

記憶消す!火に掛け、注ぐ水
みたいに心の中の残り傷
癒して辛い経験力に変える
それが己をしっかり支える


ドラゴン・アッシュ featジブラand Aco グレートフル・デイズ - マンのカバー
Dragon Ash feat Zeebra & Aco - Grateful days (freestyle cover by Man)